Офісні стільці для персоналу
Від ергономічності та функціональності робочої зони офісу залежить продуктивність і здоров'я персоналу, а тому до даного виду меблів пред'являються більш суворі вимоги, ніж до домашніх.
Офісний стілець для персоналу — це невід'ємний елемент інтер’єру, оскільки більшу частину робочого часу співробітник проводить саме на ньому. Правильно підібраний офісний стілець буде мінімізувати навантаження на хребет і м'язи, а також забезпечить правильне положення тіла.
Як обрати стілець для персоналу?
Обрати оббивку з тканини або екошкіри? Чорний або у світлих тонах? Класичну конструкцію на ніжках або витончену на полозах? Які необхідно передбачити надбудови для зручності стільця? Ці та безліч інших питань можуть виникнути у керівника при виборі офісного стільця для персоналу.
Важливо визначитися, на яку інтенсивність роботи розраховано робоче місце. Якщо людина проводить за комп'ютером понад 2-3 годин, важливо подбати про анатомічну конструкцію стільця, наявність підлокітників. Хорошим варіантом стане анатомічна спинка з оббивкою з сітчастої тканини, яка буде забезпечувати повітропроникність.
Також важливо звернути увагу на:
- Матеріал. Якість використаних матеріалів визначає довговічність і надійність меблів, особливо в умовах інтенсивної експлуатації в офісі.
- Дизайн стільця для персоналу. Необхідно, щоб меблі вписувалися у стильову концепцію інтер'єру та вигідно підкреслювали її.
- Практичність. Стілець повинен забезпечувати оптимальну підтримку тіла під час тривалої роботи, тому може оснащуватися профільованим сидінням (з 2-ма кутами нахилу), високою спинкою до рівня плечей, що забезпечує опору спині (до 650 мм). Глибина сидінь не повинна бути занадто великою (для стільців — 360-450 мм, для комп'ютерного крісла — 400-500 мм).
Важливим критерієм вибору також є ціна меблевого виробу. Досвідчений виробник, орієнтуючись на специфіку бізнесу та ключові потреби клієнта, здатний запропонувати модель з оптимальним функціоналом за прийнятною вартістю.
Чому купити стілець для персоналу від виробника — це вигідно?
У нашому інтернет-магазині FlashNika ви зможете придбати комфортні стільці для персоналу, не переплачуючи при цьому посередникам. Всі вироби проходять багатоетапний контроль якості, товари поставляються з гарантією.
Крім широкої модельної лінійки в наявності, ви також можете зробити замовлення меблів з певними стильовими змінами, попередньо обумовивши деталі з менеджером компанії.
Доставка здійснюється всією територією України за допомогою «Нової Пошти», по Києву та області можлива доставка особистою службою доставлення від компанії. Оплатити товар ви зможете частинами або в розстрочку від «ПриватБанку».
Наші досвідчені фахівці проконсультують щодо особливостей різних моделей і допоможуть визначитися з найбільш оптимальним варіантом для вас. Створити своєму персоналу зручні умови досить просто, переконайтеся самі!