Дзвінки безкоштовні!

Гарантія

Клієнти інтернет-магазину flash-nika-mebel.ua отримують річну гарантію.

Протягом 12 місяців ми беремо на себе зобов'язання по гарантійному обслуговуванню, а саме:

Безкоштовно усуваємо виробничі дефекти.

Замінюємо зіпсовану частину виробу.

Замінюємо виріб цілком на новий.
Якщо недолік неможливо усунути

Оскільки у нас сучасне виробництво з новим обладнанням (лінія модернізована цього року) і багатоетапний контроль якості, гарантійні випадки трапляються рідко. Але якщо трапляються, ми виконуємо свої зобов'язання. Всі наші меблі мають сертифікати та санвисновки.

Умови гарантії

Гарантія поширюється на заводські дефекти, недоліки виробу, що виникли з вини виробника.
Ми не проводимо гарантійне обслуговування, якщо:

були порушені правила експлуатації, перевищений рівень навантажень на виріб, його механізми чи окремі деталі.

виріб зазнав механічних, термічних, хімічних чи інших пошкоджень, шкоди від діяльності тварин, комах, впливу рідин тощо.

виріб самостійно ремонтували.

до конструкції меблів вносили зміни.

виріб самостійно монтували (в такому разі гарантія надається тільки на якість складових частин і правильність їх розмірів).

присутні дефекти, завдяки яким було знижено ціну меблів або надано індивідуальну знижку, і про що заздалегідь повідомляли покупця.

відсутні документи: чек, видаткова накладна.

сплив термін гарантії.

Як діяти при отриманні товару, щоб зберегти гарантію

Ми співпрацюємо з "Новою поштою", відомим перевізником з налагодженою логістикою і розгалуженою мережею відділень. Але навіть така велика компанія не захищена від помилок персоналу і впливу людського фактору.

Незважаючи на те, що всі наші меблі відправляються в міцному риштуванні, аби зберегти гарантію, ми рекомендуємо ретельно перевіряти замовлення при отриманні.

А саме:

1

Впевніться, що не пошкоджена упаковка і фірмова фабрична стрічка

Не ставте підпис в накладній дочасно. Якщо є підозри в тому, що замовлення перепаковували, або упаковка має наскрізні діри, сильні пошкодження, вм'ятини, фіксуйте порушення. І перевірте, чи цілий вміст.

_img_1
2

Звірте кількість місць і вагу з тим, що вказано в документах

Чогось бракує — продемонструйте це співробітникам відділення і складайте акт, в якому вказуйте на розбіжності.

3

Перевірте цілісність і комплектність

Подивіться, чи немає сколів, подряпин, пошкоджень. Особливо прискіпливо перевіряйте скляні та дзеркальні поверхні. Гарантія не поширюється на випадки пошкоджень при транспортуванні.

Якщо виникли проблеми і працівники відділення відмовляються складати акт, терміново зв'яжіться з нами для вирішення проблеми. По можливості, зафіксуйте пошкодження на фото чи зробіть відео.

Повернення товару

Ми діємо згідно закону "Про захист прав споживачів" і надаємо право покупцеві повернути або обміняти меблі протягом 14-денного терміну від дня придбання за наступних умов.

Виріб не був у використанні,
його не збирали і не монтували.

Збережена та неушкоджена 
упаковка і всі її складові.

Меблі зберегли товарний вигляд, властивості, первісну комплектацію, включно з інструкцією, ярликами тощо.

Є товарний чек, накладна, документи, що підтверджують оплату.

Увага

Знижені в ціні меблі і позиції, виготовлені під індивідуальне замовлення (з нестандартних матеріалів, зі змінами в конструкції) поверненню не підлягають.

Для повернення або обміну товару зверніться до менеджера за вказаними на сайті контактами. В разі дотримання згаданих вище умов, ми надішлемо вам кошти в день повернення товару або, за домовленістю сторін, не пізніше 7 днів від цієї дати.

Залишились питання? Телефонуйте безкоштовно:   0 (800) 210-490!

Цікаві статті

Як перефарбувати комод із ДСП: друге життя для старих меблів у домашніх умовах

Комод із ДСП своїми руками: функціональна та практична прикраса вашого інтер'єру

Реставрація комоду з ДСП своїми руками

Дизайн інтер'єру 2021: чому яскраві кольори більше не в моді? [12 ФОТО]

Письмовий стіл для двох школярів

Кабінет двох керівників: основні принципі вибору меблів

Як розставити меблі у спальні: 4 принципи, які полегшать вибір меблювання

5 правил розміщення меблів в дитячій кімнаті

Як правильно обрати комп'ютерний стіл, де його поставити в кімнаті?

Яке ліжко краще: металеве чи дерев'яне?

всі статті

Гарантія

Гарантія на меблі, куплену в нашому інтернет магазині меблів, становить 12 місяців з моменту продажу, за умови правильного поводження з меблями і дотримання умов гарантії. Протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти ... далі

Доставка

При доставці меблів по Україні (за винятком доставки по Києву та Київській області), оплата можлива як за безготівковим розрахунком так і готівкою кур'єру компаній вантажоперевізників. Вартість доставки по Україні оплачується при отриманні товару в офісі вантажоперевізника ... далі